torstai 20. kesäkuuta 2019

Viikko lähtöön

En koskaan uskonut että opin itsestäni näin paljon  jo ennen reissua. Se, että olen ollut nyt poissa työelämästä jo muutaman kuukauden, on ollut yllättävän tehokas tapa oppia itestään asioita. Olen halunnut purkaa ajatuksiani tänne, mutta tästä eteenpäin yritän saada blogista ennemmän reissuun kohdistuvan.
Eli Maiju, tervetuloa messiin. Voit poistua sieltä matka merenpohjaan-blogista. Toivon kyllä kovin, ettei vahinko googletuksesi ollut enne.

On ollut hetkiä, jollon olen ollut valmis perumaan reissun. Useita sellaisia. Lainasin kirjastosta LonelyPlanetin matkaoppaat Malesiaan ja Vietnamiin. Selatessani huomasin taas innostuvani reissusta. Jännä miten pelko ja epävarmuus koittaa ohjata perumaan kaiken, mutta toivotaan että haaveet ja uuden oppimisen into ajaa sen ohi.

Löysin myös hyvin mielenkiintoisen blogin toisesta itsensä kanssa reissaajasta. Henna on ollut reissussa nyt kohta neljä kuukautta ja kulkenut Laosissa, Vietnamissa, Kambotzassa ja Thaimaassa.  Lukiessa tuli olo, että kyllä tästä selvitään. Saatan joutua muuttamaan ajatusmalliani (saatan on kyllä kovin optimistista, joudun on ehkä totuus).

Pahalle tuntuu silti jättää ihmiset tänne.

Tähän aikaan ensi viikolla mä oon ihan pähkinöinä. On noin 3h junan lähtöön kohti Helsinkiä ja mä toivon et mun rinkka on pakattu, asiat on tulostettuna ja henkisesti valmiina reissuun. Edes jollain tasolla.

Mutta juhlitaas tämä juhannus tästä nyt ensin alta pois ja panikoidaan vasta ensi viikolla.

-Stu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti